Tuesday, August 24, 2010

pusing2.

my last day!!~ sumpah seram kalau fikir. tgk muka sikett. ouh, tade pape pun. tipu ehh?! bukanla, kat lua xnmpk. dalam je rase nieh. haihh~ jantung aku nie, ase cam kene penyek2 je. suke2 hati aku je kan. ponteng! erkk. tlalu ikut hati? itulahh. buatnye aku kene repeat blk cane? MATI! ta nak laa. ta nak. :'( praktikal dah habis. final pulak start, proposal dah siap bro? belomm~ :'( jgn la bebel2, nnt malam aku buat. oke? alahai, bile pikir balik. dari start blaja sini dulu. sampai la skang nie, da na habis nie. salu je aku malas2. apela nak jadi nie wehh?! lagi lebih kurang sebulan aku dah nak habis study. ape nak buat lepas tuu? keje? ohh, not in mood! HAHA. nak duk umah jelaa. kat ipoh, na jage kesihatan badan. ahax~ na duk umah. joging pagi+petang. malam tido awal. weekend teman mak gi pasar. malam2 dinner same2. tengok berita. bace paper. masak. kemas rumah. basuh baju sendiri. lepak lam bilek geledah barang2 lame. maen puzzle. grr.. semua bende nie aku mmg ta buat langsung kat shah alam nie. shah alam tempat untuk aku, lepak, lepak, lepak, lepak, dan lepak. oke, now dah habis blaja, da nak jadi penduduk tetap ipoh balik. aku nak hidup secara sihat! yeah. :D hidup bsama mak&abah. sahaja. hmm. raya! raya dah dekat. *mood raya pulak tetiba, sebab tgh layan lagu raya nie. :) lagu peberet~
  • selamat hari raya - Rahimah Rahim
  • aidilfitri - Sanisah Huri.
raya kat ipoh rasenye tahun nie. 1st tyme raya kat ipoh. bosan! persiapan raya non-ado lagi. tetiba rase tade mood pulak. dah la. bye.

No comments:

Post a Comment