Thursday, August 12, 2010

mood : not so good, not so fine. not too bad.

semalam, bbuka puasa yg mcm ta kene gaya. gi bazar kul 0630. tade ape pun yg dapat nak beli. da abis, yg ado pun.. penuh dgn manusia duk beratur. last2, gi bbuka kat KFC. sahaja. mood : not so good, not so fine. not too bad. sahur, kat Barra. roti nan + dal dye yg rase mcm pantat! nasi goreng ayam yg bminyak. erkk! semua tak kene. semua mcm hampeh. seyesly, sume mcm ape jee. smlm adalah hari yg paling2 malang. tade ape yg best. langsung. start dari padi.. bawak ke pagi nie. semua mcm taek. tuhan, boleh saye padam hari semalam? pagi tadi, balik umah. *dgn penuh perasaan hampa. sebab? malas na cite kat sini. smpn lam hati, bia ia tpadam sendiri. sampai depan umah, call manusia2 lam umah. semua ta angkat. pintu kunci dari dalam. ketuk2 sampai nak roboh, masih ta bukak. geram sangat2 aku rase. 15 minit kott aku duk ketuk2,tumbuk2,tolak2.terajang pintu tu. masih ta bangun. mati ke ape heh! geram punye pasal, bercampur dgn geram yg mmg dah ade lam hati aku nie. btambah2 la geram aku. fed up, entah camne. aku TERcampak fon aku. pembetulan, fon mak aku. cuak jap. kutip balik. nasib boleh on lagi. dgn penuh kekuatan aku smbg ketuk pintu. GANGG GANGG GANGGG!! lassty, selepas setengah jam. bawu la Fasha bukak pintu. ya tuhan.. hehhh~ mandi, tunggu bas, cam cibai gak bas lambat. sampai opis. ade pulak mcm2. nak itu nak ini. pening la pening. makin pening! jap lagi nie, nak bbuka makan ape thah~ duet non ado. mintak mak? malu. >.< maintak abah? nnt dye btaw mak jugak. erkk makin hati ajelah. kalau org howt, mmg akan howt. semua owg kenal. semua owg nak. howt ke? panas? kalau org co0l, mmg nampak cool, semua org senang, semua owg suke. cool ke? sejuk? ape maksud aku? tade ape pun.. ape yg aku nak? tanak yg howt, tanak yg cool,tanak yg itu ini. 'I don’t need to much Just need Somebody to love.' tuu, Justin Bieber yg cakap. tiru sikek~ :) kalau lah ade dia yang, dapat.. dapat ape? entahlaa, tatawu la ape yg aku nak. too bad ira. too bad.

No comments:

Post a Comment