Wednesday, August 25, 2010

k.a.w.a.n.

entah ape masalah dye pun aku tatawu lah. ape yg aku dah buat kat dye? teruk sgt ke? aku dah caci dye ke? aku dah ditch dye ke? ape aku dah buat sebenarnye? ta paham. :'( sumpah ta faham. oke oke, kalau anda rase saye mmg sgt2 bersalah. saye mintak maaf sangat-sangat. tapi, boleh tak jgn diam camnie je. ta faham k. ira bukannye malaikat yg boleh nak bace hati dan fikiran semua orang. my god! pening pikir. nape sampai macam dah nak putus kawan terus nie? ape yg teruk sgt ira dah buat? hmm. oke oke.. sekali lagi. maybe mmg salah ira, dan ira buta sgt sampai ta nmpk salah tuu. sorie, ira mintak maaf. i love you fren. i miss you. lame ta jmpe. rindu. mm. NEXT! tadi gi hantar buku log praktikal kat opis. hee. esok lusa baru leh amik. haihh, suram je opis tu. entah ape lahh kan nasib aku nnt. lulus ke tidak praktikal nie. hayyo0h!!~ NEXT lagi. haa, nie kalau anda suke kat saye. suke yg banyak banyak tuu. alaa, yg tu lahh. haa! yang tuu. boleh tak kalau terus terang je senang. ta payah nak berKLU sgt la. ta pandai la dee saye nak fikir2 nieh. lalala~ :D

No comments:

Post a Comment