Thursday, August 19, 2010

holahop.

holahop! mood ahri nie, entah lah. ta sempat nak bermood. ehh! dah malam! *dgn penuh terkejutnye! haa, macam nie lah kott keadaan lam pale otak aku. entah lah. haha! comeyy gak! :D tadi aku ta gi keje. *senggugut*. so, tido je kat umah. mmg btl2 tido je. haihh~ lagi 4 hari nak habis praktikal. lambatnye! ehh, skang nie kan, aku bermood utk dgr lagu2 camnie,
  • pelangi - biarku menjadi lilin
"Biarku menjadi lilin Memberikan cahaya Terangi sekeliling dengan diri terbakar Tak siapa yang sedar Disaat kegelapan rela aku berkorban Demi satu harapan. Biar masa berlari Dan kau terus mendaki Aku tenang disini dengan sabar menanti Tanpa dendam dan benci Andainya kau terjatuh terluka dan tersungkur Kurawat biar sembuh. Aku tak kan bertanya Apakah nanti balasannya Setiap pengorbanan setiap pemberian Demi satu ikatan. Keikhlasan dihati Walaupun sering kau ragui Pada suatu masa dan suatu ketika Akan ketara jua. Biarku menjadi lilin Memberikan cahaya Saat kau kesepian saat kau kegelapan Kurela menerangkan. Aku senang begini dapat terus berbakti Dengan cara sendiri." entah lahh kenape. asyik nak ber'entah2' je dari tadi aku nie. dah sudah xtau dah ke motif untk hidup? citt! entah lah entah laa. nantok nie. dahaga pulak. so, mood nak bcerita tuu kurang. tade feel. aku nak sayang pada orang yg sayang aku. tinggalkan org yg layak ditinggalkan. percaya pada yg ingin dipercayai. bohongi orang yg sering berdusta. nahh, skali berpalsampah pulak dahh. dah dah, tido dulu. nite! -.-zZz

No comments:

Post a Comment