Saturday, August 21, 2010

2010 - thn kegelapan.

nak balik ipoh. :'( nak balik ipoh. nak balik ipoh. nak duk ngan mak. ngan abah. tanak org laen. ira cuma nak mak ngan abah. ira nak tokyah. nak opah. nak ayah. 6minggu macam 1000 tahun. lmbtnye habis blaja. .................................................................................................................. lagi sekali aku ponteng kerja. bukan sekali. dah berkali2. hmm. boss baru call, ntah ade hantu ape lam diri aku nie. dgn selamba aku cakap, aku malas. seyes aku malas. pegi ofis, on9 jugak. lex la. aku praktikal je kot. selasa nie dah nak habis. ta payah nak kecoh sgt pun boleh kan. fuck off!! ......................................................................................................................... balik umah tadi, naek teksi. pacik tuu yg cibai ke, aku yg emosi sgt pun thah. kene sound sebijik ngan aku. TERtengking lak. haih. kisahnye simple je, dye pegi U-Turn. umah aku str8. panas hati camne that, terkeluar ayat2 yg ta patut. mm. ......................................................................................................................... weekd yg patutnye meriah. aku rase macam gelap! nak balik ipoh hari nie, sempat tak? tiket ade tak? betul cakap mak, tade sape yg lebih syg kite melainkan mak bapak sendiri. aku ade ke kawan yg btl2 kawan? Fasha, 3thn dah kwn. aku syg kau. satu2nye manusia yg leh fhm aku. ida, chot & HOB. kowang leh terima sape aku. tengs. laen2, mm. tengs 4 evrythings. kawan masa senang mmg senang nak jumpe. kawan mase susah, mcm cari garam dalam gula. salah orang, mmg nampak sgt. bukan maen lame lagi nak sentap. ade fikir, bape kali pulak org tersentap ngan dye? tapi, bile ade pape. aku still gak buat mcm biasa. "ohh, mungkin dye ade masalah kott tyme tu. sbb tuu dye mcm tu. mcm nie." oke oke, go on. susah lah mcm nie. buat aku serik lagi nak bkawan. plastik dgn aku? issokey. teruskan. aku ta pandai nak plastik2 nie. kalau rase tsiksa sgt kawan ngan aku, oke. i'm sorry. anda boleh pergi dari hidup aku. tengs, sbb sudi singgah. aku bukanla insan yg baek utk dubuat kawan. i noe who i am~ " jangan risau kawan2, lambat laun aku akan pergi jua. hitunglah detik bahagia tersebut. raikanlah. terima kasih kerana sudi hadir memeriahkan hidup aku." ................................................................................................................................... 2010 - tahun kegelapan. 2011 - harap ade sinar. baru beberapa jam 210810. dgn macam2 orang dah aku gaduh. dye, pakcik teksi, boss2 kat tmpt prktkl. bos jantan kat tmpt prktkl aku seorang yg DAYUS. tekanan, tekanan,tekanan!!~

No comments:

Post a Comment