Wednesday, July 7, 2010

wanita kuat jelesh? err

wanita dan sifat cemburu.
mcm kawan baek kan? bagai isi dan kuku. bagai kacang dan kulit. err? pantang ade silap. mula na cemburu. lelaki ta paham, ' lahh, nape cemburu?'. heh! bukannye ta penat na cemburu2 nie. penat oke. ag penat bile owg tsebut tatawu yg kite nie cemburu sbb dye~ hahaha! syok sendiri la kiranya. penah dengar, lelaki nie klu dye lafazkan sumthing,dats mean.. dye mmg btl2 maksudkannye. betul? na cakap lelaki lebih pk pnjg bbanding ppuan la klu gitu. ke sebenarnye, lelaki nie takut dgn tanggungjawap? na lari la? ta dapat la dee.. lalala~ pada kaum hawa tsayang,*termasuk aku la.. plez jgn na pcaya pd kaum adam 100%. sblm merana di kemudian hari. dan pada kaum adam. plez la hargai skett kaum2 hawa nie.. :) hari tuu, aku tgk movie. cite niela. yg kat atas nie. nmpk ke tdk?:P gi tgk dgn azam, if afifi, n awal. cite dye mmg best oke. suke JLO. gile cantex punya mnsia. kisahnye, si JLO nie jenis sgt ssh na pcaya kat llk. sampaikan, dye sanggup pegi buat baby tabung uji. alahh! lupa in BI apemende. paham sndri la. hahaha! err. aku pening la na cite pnjg2. senang ckp.. JLO nie dye sntsia curiga dgn llk. ssh nak percaya lelaki. padahal, dye syg gilegile kat laki tuu. lelaki tuu lak, agak kalut skett. tp, dye mmg syg jgk kat JLO. tp, dye agak takut dgn komitmen. haa, klu na lagi feel.. aku cite gitu gitu je. kowang pi tgk sndri la eh. :) dah2 aku penat na taip panjang2. maklum la owg da bkerjaya. haha! tata! jumpe lagi nnt~

No comments:

Post a Comment