Saturday, July 10, 2010

syg?

sabtu. aku keje! adehh, sib baek keje aku keje yg best. duk opis je.:) malas na cite byk pasal keje. kowang yg bace ni pun mst bosan kan? blk keje td, bestie aku amik.. fizie,lan & duan. merayap jap. mkn. round. balik. and now, pas mndi aku duk menaip la nie. nantox da sebenanye nie. "peh, ko ngantuk da ira? mlm ahad nie." hahaha. penat bodoh! bgn awl. ngee~ :D "elehh, salu ta tido pun boleh." itu laen la. shyhhh, diam! "duk sayang tang sane, sayang tang sini. yunk kat situ, yunx kat dinun. hayyaa~ start from now, saye takan panggil sape2 dgn pnggln2 tsebut. syg n so wateva. hehh!" itulaa aku punye status kat FB utk hari nie. nape camtu lak? yelah. cuba kowang bayangkan.. klu da dgn SEMUA owg pun berSYG2.. ape lagi yg specialnye dgn pnggln tersebut? ape ape? haa, jawap lah! talehh jadi nie, aku ta suke keadaan camtu.. so, utk mengelakan owg laen pun ckp mende yg same kat aku. aku tamo panggil sape2 pun dgn panggilan SYG dan yg sewaktu dgnnye. jangan salah anggap. bukan aku ta syg kowang. aku syg. just, aku na guna nickname tuu.. utk owg yg btl2 layak aku pnggl dye syg. HAH! ade lahh tuu yg nak sentap2. na touching2. week! klu ade pun setakat nie.. aku ta ase, klu aku pnggl dye 'syg'.. aku ta ase dye.. mm.. ape2lahh~

No comments:

Post a Comment