Tuesday, June 29, 2010

reka tajuk sendiri!

grukkkk.. gruukkk. bunyi ape tu? perut aku lah. haha! lapar. ta selera pulak na mkn. jemu lah. eishh~ hari aku bgn awal. kul 11. awal tak? :) tuu bawu bukak mata, lyn lagu dulu. 1230 bawu btl2 bgn. ngadap lappy pulak. on9 jap. bosan la on9. wekk! kul 1.15 mandi. na gi kolej. wufffff! hujan. adehh. masalah. kul 3 bawu gerak gi kolej. na gi finance lahh. reg. lah, finance da tukar tempat pulak da. pening pale aku cari. hah! jumpe pun ngko! masuk.. "adek pakai jeans, talehh masuk. pi blk tukar suar dlu." ak'elahh. mcm2 la unisel skang nie. ngoi! penat aku dtg tgh hujan tawu tak? aku balik tukar. bukan tukar suar je. siap pakai baju kurung! amik ngko! dah la, dgn byk pekerja2 kat unisel tu gatal mcm taek. duk peewiit peewit. hai hai. bodo. ingt ni zaman ape? huh! aku gi settle kan ape yg ptt la. sgt biadap oke org2 yg kat tingkat dua. unit palat ape thah. choi! bawu keje unisel da mcm bgs! >:| aku singgah shell. beli air soya + biskut tiger. makan! tulahh mknn aku utk hari nie. ta sedap! bosan laa. aku je duk ngapdate blog. kowang mane nye? na baca jugak. FB bosan. MS bosan. sume bosan.
*byk ta sound effect aku? :D

No comments:

Post a Comment