Friday, June 25, 2010

HAHAHA.

kenapa ehh? sape tawu? tatawu? ehh! lupa.. ta tanya ag ape yg kowang tawu. hahahaha. oke oke stat now. kenapa yea, ramai ppuan suka gayboy? err.. sebab dowang lbh stylo? lebih penyayang? lebih memahami? lebih melindungi? kurang ego? boleh bertolak ansur? tapi, mungkin ppuan semua lupa. dgn risiko yg dowang tpaksa amik.. bersaing dgn lelaki laen. mampu? klu bsaing dgn ppuan, boleh la jgk kan. huhu. lelaki itu, dapat tak bahagia ppuan itu? rela berubah demi seseorang. demi ppuan,lelaki ditinggalkan. kalau ade, kalau boleh. alhamdulillah. tapi, sowie to say.. byk yg aku tgk.. ta berjaya. aku selalu tgk ppuan yg kecewa last2nye. menangis mcm nak mati. sebab? sebab kene tinggal dgn bf. yg plg teruk, kene tinggal sebab bf dye ade lelaki laen. ish ish ishh.. bukan sowang punye kisah. bukan dua atau tiga. tapi byk sgt. ade yg ber-1st love dgn gayboy. kecewa smpai na bnh diri. erkk. tayah la. hilang satu, ade yg lbh baek duk tunggu. oke? chill la geng. tade jugak aku na ckp si lelaki tuu salah, salah sbb dye jd gay? ehh! tuu kisah dye dgn tuhan. aku ta campur. tade jugak aku nak ckp, ppuan yg salah. bodoh sbb suke gay apehal? haish, da dye suke. ape leh buat. kan? susah nak cakap sape salah sape betul. jiran aku cakap.. cinta tade sape yg salah tade sape yg betul. ego jgn sesekali. bertolak ansur itu penting! baru hbgn bjalan lancar. :) tapi, lam kisah cinta 3segi, antara..psgn gay dan ppuan nie. sgt rumit! pandai2 pk.. larat ke na amik risiko tuu? larat? hahaha! ehh! aku kan.. jarang dgr pasal.. kapel lesbian yg bermadukan lelaki. dats mean, ppuan,ppuan,lelaki. kowang ade dgr? klu ade, HAHAHA! padan muka kau lelaki. rasa sket camne ppuan rasa! kuikuikui.. aku ta sokong sesape. sbb aku kan kerusi. err..
bersambung.. (kalau rajin! HAHA)

No comments:

Post a Comment