Thursday, June 24, 2010

buntu.

usia. semakin besar angka, semakin byk yg terpaksa dikorbankan. cinta, persahabatan, mcm2. kadang hati bingung. ke manakah arah tuju hidup aku. dalam angka 21, aku sendiri ta pasti. bayangan masih kabur. dalam mengenal erti kehidupan. mengalah jangan sekali. kaki harus terus melangkah dan terus melangkah. haishhh~ pening. kejap je. da besar da aku. da tua da. dowang yg ckp! :( aku ingt ag. takutnye aku na melangkah msk ke alam 20-an. ta sangka, thn dpn da 22. gile. persediaan dlm kehidupan, mmg tade ape. andai kata mak abah tade, mana aku nak pegi? tade sape selain mereka. insan tsyg? cinta? hmm. shamin shukor. insan pertama. cinta pertama. org yg btanggungjawap yg kenalkan aku dgn dunia cinta2 nihh. ayyak! walaupun sekejap. tapi, penangan dye sgt lame. saat tuu, aku baru knl erti rindu. tolak ansur. sayang. cinta. cemburu. yg peliknya, aku ta penah benci dye. cuma perasaan marah yg ta dpt na bendung. tapi, tuu dulu. sekarang nie. aku mmg da ta rase pape. tiada lg cinta yg tsisa dlm diri. grr.. da na msk 3 thn. aku sendiri. lame kan? mampu? sampai sekarang, perfume yg dye pakai. green apple. aku mcm fobia na bau. lagu kekasih gelapku, cancer.. mmg aku ta sanggup na dgr. gula2 cherry, lagi la aku ta sentuh. air mangga. haihh. mcm2. tapi, sejak beberapa bulan nie. ade macam sesuatu yg pelik da tjadi. perasaan 3 thn lps, mcm da kembali. pada seseorang yang.. hmm. mcm ta sepatutnya aku simpan perasaan nihh. tolong la, klu aku blh buang perasaan nie jauh2. aku da buang da.. tp, ta lehh! susah! betul.. ya allah. agaknya, cinta aku mmg btl2 buta. selalu salah cari dahan tempat bgantung. shamin, insan yg sememangnya ta layak memiliki cinta pertama aku. seseorang nie, awak nie. cinta kedua saye? err.. adakah hati aku akan terluka utk kali yg kedua? klu yea! maknanye.. selepas berapa thn pulak aku lehh bukak pintu hati aku utk org laen? 2 tahun?3 tahun? gile. klu bjaya, bagus lahh. tapi, mcm susah sgt aku na tgk kejayaan tuu. entah laa.. betul ke ape yg aku rasa kali nie adalah cinta?

No comments:

Post a Comment