Thursday, May 13, 2010

saye cemburu!

saye jeles tawu tak? cemburu! 1st : saye tgk.. kawan2 suma da abis blaja. da buat diploma show. ade pic dgn puan dan tuan lecture. gembira! tengok dowang bbq satu batch. tgk dowang hepi2 da abis blaja. tgk dowang sedih2 nak tinggalkan unisel. saye cemburu sangat. sebab saye ta dapat join. awak2 semua, hepi kan? 2nd : tuu.. dowang ade ramai kwn ppuan yg co0l! picnic same2. gosip. shopping. cotcetcotcet. saye ta ramai kwn ppuan. sangat ramai kwn lelaki. ish! 3rd : dowang ade couple. best. dating. "baby, nak mam?" "sayang, sihat?" wohh! romantik wokk. saye single! nape sume yg dtg, sume yg saye ta bekenan. my mr.right, awak ta jumpa saya agi ke awak? penat kite tunggu nie awak. 4th : dowang dapat capai ape yg dowang nak! saye jeles sebab byk yg saye ta dpt na capai. byk sgt. sedih tawu. saye na itu, ta dpt. saye na ini. non-ado. kalau na taip bebel ape yg saye jeles mmg byk. huhu. so, smbg esok2 jela kott. kan? cop2! camne dowang berani? suarakan ape yg dowang rasa.. contoh: "saye suka awak! kapel?" "saye nak itu!" " ko blah, ini aku punya." "nape awak lupa saya? saya ingat awk." "aku benci kau." "aku hebat, so? mampus la kau." dah la, nie jelahh kot enn?
bersambung..

No comments:

Post a Comment