Monday, April 19, 2010

teman sebilik!

aku, ida, fasha. <3
roomate yg havoc! gile kecoh kalau lam bilek nie lengkap 3 orang. ade ira, ida , fasha. ( ira tu aku la!) macam jenis perangai. smpai aku sndri pun pening gak. dgn si ida yg blur2 kecoh gile. mulut potpet potpet. dgn si fasha nye. cam makcik2. :P haha. best sebilik ngan dowang nie. luvv kowang wehh! ida : dia salu tido paling awal. kul 12 dah tbongkang dah. bab masak sambal. dia la paling hebat. aku yg tgh diet snggp xdiet! haha! aku kenal ida dari 2007 dulu da. dia same batch ngan aku. mei 07.:) fasha : makcik nie nmpk jee diam. skali dia bukak mulut. boleh pening pale aku. klu tyme dia na bt pelik laa. klu dia nak diam. penat jee ckp ngan dia. cam xde respon. HAHA! fasha nie lak. aku kenal dia tyme bulan puasa 2007. aku msk dorm dia. aku ngan dia nie salu ssh sng same2. dri duk dorm. pndh sane. pindah sini. mcm2 dugaan ktwang dulu. hmm. aku ase, mst fasha nie da byk sabar ngan aku. hehe! :D

No comments:

Post a Comment