Monday, April 19, 2010

nak cite nie kowang~

"Every step I take, every move I make
Every single day, every time I pray Ill be missing you Thinking of the day, when you went away What a life to take, what a bond to break Ill be missing you"
I'll Be Missing You (1997) by Puff Daddy / Faith Evans
aku suke sangat lagu nie. tiap kali dengar. ase syahdu camne thah. cam waktu skang nie. aku tgh mencuba. mencuba. dan cuba lagik. untuk lupakan seseorang yg semakin aku syg. nape? ade laa alasan nye. :) susahnye. separuh jiwaku pergi. eceh! tetiba lagu anang lak. hehe. maybe, aku akan bjaya kott lupakan dia. sbb da dua kali jumpa. dua kali gak aku layan dia gegitu jee. dalam hati. hmm! sape yg tau? issokey. utk kebaikan aku jugak kan..:) sobsob! usaha oke ira! n pasnie, jgn nak suke kat sape2 dah! fullstop. ---------------------------------------------------------------------------------------------picca tyme muda2. haha. 2007. bff forever hafizi zaidi! aku ngan fizie nie da dekat 3 thn kawan. gaduh manja tuu biasa la. fasha ckp, kitowang cam anjing ngan kucing. aku kucing taw weh! haha. skang nie, dia da bis blaja. keje da. PA Datin lagi tuu. aku ase, aku xpenah tunjuk kat dia yg aku sayang kat dia~ sbb ty dia senyum xikhlas. grr. menci ouh. xpenah. yang ptng. aku harap sgt ktwang kwn smpai kiamat! oke fizie?
*aku xpenah lupa kat ko la sengal. ko nie kan kwn aku plg sekepala ngan aku. leh dpt anugerah taw. :P
------------------------------------------------------------------------------------------- aku kan, sebenarnye. ee! malu la na gtaw. hehe. sepanjang bertahun2 aku hidup nie kan. kawan2 aku hampir 80% lelaki. grr.. so, klu hangout. selalunye aku sowang jee girl. jarang sgt aku hangout ngan girl sume. paling tdk pun ngan dak bilik aku nie. tu pun takat gi pkns. heuu~ so, ape yang aku sgt2 teringin nak jadi.. aku nak ade ramai kwn pempuon. wehh! pompuan sume! meh laa kwn ngan aku. tp, yg sekepala la. xmo yg gedix cam beruk. jijik lak aku haa.. haihh, bile ehh? mesti best kan. contoh cam.. 2NE1, wondergirls. paradiso girls. grr. howt gile kan dowang? ishh! nak jugak!

No comments:

Post a Comment